KURSUS PERUBATAN ISLAM

KURSUS PERUBATAN ISLAM

Sabtu, Januari 22, 2011

   

Ringkasan Nasihat Maulana Sayyid As-Syaikh Muhammad Nazim Al-Haqqani kepada mereka Yang ditindas dan dizalimi.

Laa ilaaha illa-Llah.Laa ilaaha illa-llah. Laa ilaaha illa-llah Sayyidina wa Nabiyyina wa Mawlana Muhammadun Rasulullah. Alfu Alfu solat, Alfu Alfu salaam `alaa Khaatim al-l Anbiyaa'i wa '-Mursaleen, yaa 'Wa l-Awwaleen' Sayyidi l-`Akhireen. A `oodhu billahi min asy-Shaytani 'r-rajiim. Bismillahi 'r-Rahmani' r-Rahiim.
Kami memuliakan Allah SWT, dan hormat dan memuliakan Rasulnya dan kekasihNya Yang Dicintai, Sayyidi 'l-Awwaleen wa' l-Akhireen, Sayyidina Muhammad (s). Segala Sesuatu Harus dimulakan Artikel Baru Bismillahi r 'r-Rahmani'-Rahiim. Kami katakan, Bismillahi r 'r-Rahmani'-Rahiim.



`Ayyuhal ulama!Ulama 'Arab , Ulama'Yaman, Ulama 'Baghdad, Ulama ' Mesir, Ulama 'Libya dan seluruh Ulama' Muslimat Muslimat dan seluruh Dunia. Dengarlah, Cubalah untuk mengikuti rabbaaniyeen, Iaitu Mereka Yang mengikut Jalan Allah dan Yang mengikut Sunnah Nabi Muhammad! Mashaa-Allah, mashaa-Allah.

"Wahai Manusia! Jadi Hamba Allah Yang patuh terhadap Allah Tuhan Surgawi dan Kita akan memperoleh kehidupan Yang manis di Dunia dan Kehidupan Yang abadi di akhirat. Jagalah penghormatan terhadap Allah dan berusahalah untuk menjadi Hamba-Hamba Yang patuh kepada Allah, dan janganlah engkar kepada perintah Allah. Segala macam hukuman akan menimpa mereka yang tidak patuh kepada Allah "

 Wahai Manusia, terimalah nasihat saya dan ikutlah nasihat.! Jika anda merasa Takut terhadap mereka engkar kepada perintah Allah, samaada daripada kalangan pemimpin mahupun mereka Yang berkuasa terhadap anda di tempat kerja, anda haruslah mengucapkan,

RabbunAllah Hasbunallah. RabbunAllah Hasbunallah.
RabbunAllah Hasbunallah. RabbunAllah Hasbunallah.
RabbunAllah Hasbunallah. RabbunAllah Hasbunallah.
RabbunAllah Hasbunallah.RabbunAllah Hasbunallah.

Seandainya semua manusia dalam  sebuah Negeri mengucapkan, RabbunAllah Hasbunallah, Nescaya para penindas dan orang yang zalim pasti akan tersungkur!
Jika ahli 'USY-syaam (Damsyik) mengucapkan, RabbunAllah Hasbunallah,RabbunAllah Hasbunallah, RabbunAllah Hasbunallah, RabbunAllah Hasbunallah, RabbunAllah Hasbunallah, RabbunAllah Hasbunallah selama 40 hari, penindasan akan berakhir, mereka yang menindas dan zalim akan tersungkur. Jika ahlu 'l-Iraq(Orang-Orang Iraq) mengucapkan,RabbunAllah Hasbunallah, RabbunAllah Hasbunallah, RabbunAllah Hasbunallah; Selama Empat puluh hari, pasti akan terjadi perubahan. Jika ahlu 'Fars(Orang-Orang Parsi) mengucapkan RabbunAllah Hasbunallah,RabbunAllah Hasbunallah, Hasbunallah RabbunAllah selama 40 hari, Allah akan mengubahkan dan tidak akan ada kezaliman di mana-mana!
 Wahai Manusia! Kami mengajar anda suatu Kekuatan daripada Allah tidak disangka-sangka! Kekuatan ayat ini melebihi Kekuatan lahir bom nuklear mereka! Yaa Rabbii, Syukr. Jika Orang-Orang Turki Ingin selamat dan menghilangkan jabaabira, Penindasan, setiap orang Harus mengucapkan:

RabbunAllah Hasbunallah. RabbunAllah Hasbunallah.
RabbunAllah Hasbunallah. RabbunAllah Hasbunallah.
RabbunAllah Hasbunallah. RabbunAllah Hasbunallah.
RabbunAllah Hasbunallah.RabbunAllah Hasbunallah.

Ya Allah, Anta `alam bi Haalana,
 "Wahai Tuhan kami! Engkau Maha mengetahui keadaan kami. "
Yaa musabbib wa al-Haal 'l-ahwaal qawwiyy da `fana hatta nakuun mujtahidiin FII Atika tha` wa `ibadatik, 
“Wahai Pengirim Sebab!  Kuatkanlah kelemahan kami hingga kami menjadi pekerja keras dalam kepatuhan dan peribadatan kepada-Mu."


Yaa Rabbi 'l-`izzat wa' l-` azhamat nabbiyina jaahi bi, ar rahmah-nabi,'L-Awwaliin wa' Sayyidi l-Akhiriin, bi hurmati 'l-Fatihah.


* * Bagi mereka Yang kerapkali kena sihir dan ditindas oleh majikan yang zalim, Maka banyakkanlah menyebut RabbunAllah Hasbunallah. RabbunAllah Hasbunallah sebanyak mungkin, Insya Allah mereka Yang zalim, menindas, mereka yang mengupah dan yang menghantar sihir akan tersungkur dengan izin Allah .. Amiin, Ya Allah.

PENGUMUMAN KURSUS PERUBATAN ISLAM SESI MEI 2011 BERSAMA SYAIKHUL MAQARI USTAZ OTHMAN HAMZAH BERMULA PADA 30 APRIL 2011 DAN I MEI 2011 DI PULAU PINANG. KELAS SEBANYAK 6 KALI DENGAN PENGIJAZAHAN LENGKAP SEBAGAI PERAWAT ISLAM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan